20 juli - Reisverslag uit Krugersdeel, Zuid-Afrika van Jeroen Vermeulen - WaarBenJij.nu 20 juli - Reisverslag uit Krugersdeel, Zuid-Afrika van Jeroen Vermeulen - WaarBenJij.nu

20 juli

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

22 Juli 2017 | Zuid-Afrika, Krugersdeel

20 Juli:Vanmorgen om 6 uur opgestaan om op weg te gaan voor een lange rit richting East Londen.
Het eerste deel van de rit was heel afwisseld van landschappen,erg heuvelachtig en mooi.
Daarna kwam een lang deel van kaal landschap,erg droog en een beetje eentonig.

De stadjes waar we onderweg doorheen kwamen waren wel leuk om te zien,erg druk het zag er zwart van de mensen.
Tankstations,supermarkten,bouwmarkten en vele andere winkels,en veel straatverkoop met allerlij spullen.

Nu zitten we net voor East Londen op wederom een nette camping waar we ook 100 mb aan wifi konden kopen.
Na het lekkere eten hier in het restaurant,2 maal Tbone steak,zitten we hier in de auto want er staat een koude wind.

Na het uploaden van de verslagen gaan we weer vroeg naar bed om morgen verder te rijden maar nu helemaal langs de kust.