12 Juli - Reisverslag uit Waalre, Nederland van Jeroen Vermeulen - WaarBenJij.nu 12 Juli - Reisverslag uit Waalre, Nederland van Jeroen Vermeulen - WaarBenJij.nu

12 Juli

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

20 Juli 2017 | Nederland, Waalre

12Juli:Na een goede nachtrust om 7 uur opgestaan en om half acht waren we al op weg naar het Kruger park.

Bij de ingang paspoort controle en inspectie van de auto op wapens!
Bij de receptie vervolgens de entree betaald en een reservering voor de komende nacht gemaakt.
Omdat de kinderen hier nu vakantie hebben bleek veel al volgeboekt,maar voor de komende nacht
is er in ieder geval plaats op onze geplande route.

Vervolgens reden we het park in en na zeer korte tijd kwamen we al de eerste olifant tegen.
Langs de kant van de weg stond hij te grazen.

Dit bleek geen toevalstreffer,ongelofelijk hoeveel dieren we vandaag gezien hebben.
Hier volgt een opsomming:Olifant, giraf, impala, koedoe, hartenbeest, baviaan, zebra, nijlpaard, nijlkrokodil
slankemangoest, eekhoorn, wolnekooivaar, tokken, eksterklauwrier, ijsvogel, nimmerzat, bateleur, wespendief, drongo,
blauwfazantjes, afrikaanse visarend, scharrelaars, bananeneters en wevers

Aangekomen in Shingwinzi de tent opgezet en de slaapzakken klaargelegd,daarna in het restaurant lekker gegeten.

Aangezien we de bushwalk besproken hebben die om 5.15 vertrekt gaan we nu lekker douchen en naar bed.
We zijn allebei trouwens uitgeteld......