31 juli - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Jeroen Vermeulen - WaarBenJij.nu 31 juli - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Jeroen Vermeulen - WaarBenJij.nu

31 juli

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

31 Juli 2017 | Zuid-Afrika, Kaapstad

31 juli:Na een goede nachtrust voor het laatst in de tent hebben we een beetje kunnen uitslapen,maar om halftien zaten we toch al aan een
bakje koffie.
Na het volledig inpakken van de koffers en het opruimen van de auto zijn we naar Kaapstad gereden.

In Kaapstad hebben we het Two Oceans Aquarium bezocht,zeer mooi en zeker de moeite waard.
Daarna in Kaapstad wederom bij McDonalds wat gegeten,en verder nog wat rondgekeken in de diverse souveniershops.

Daarna op weg gegaan naar het verhuurbedrijf om de auto te gaan inleveren,de GPS coordinaten klopten niet maar
na even vragen hebben we het toch snel gevonden.
Ik ben toen eerst samen met de verhuurder naar een tankstation gereden om de auto af te tanken,vol meegekregen,
ook weer vol inleveren natuurlijk.

De eindcontrole stelde niets voor,er werd globaal gekeken of alles er nog inzat en de buitenkant heeft hij amper bekeken.
6678 km hebben we gereden!!!Een hele afstand maar de auto al was hij wat primitief heeft het uitstekend gedaan.

Na het uitladen van de bagage werd hij meteen meegenomen door een schoonmaakploeg,want vuil was hij wel geworden.
De verhuurder heeft ons daarna naar het vliegveld gebracht waar we al om 5 uur aankwamen,het vliegtuig vertrekt pas om 11 uur!

Beetje hangen en lang eten om de tijd te doden.Om 7 uur konden we inchecken en de bagage inleveren.
De douane stelde niet veel voor en nu zitten we in een lounge rokersbar na het vinden van wifi nog even te appen en dit verslag te typen.

Straks lekker slapen hoop ik in het vliegtuig,en hoe mooi en bijzonder deze vakantie ook was we zijn blij om weer naar huis te gaan.