22 juli - Reisverslag uit Krugersdeel, Zuid-Afrika van Jeroen Vermeulen - WaarBenJij.nu 22 juli - Reisverslag uit Krugersdeel, Zuid-Afrika van Jeroen Vermeulen - WaarBenJij.nu

22 juli

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

22 Juli 2017 | Zuid-Afrika, Krugersdeel

22 juli:Vanmorgen vertrokken vanuit Stormriviermond waar we pal aan de zee geslapen hebben.
Ondanks het gebulder van de golven hebben we toch goed kunnen slapen.

Eerst zijn we naar een olifanten opvang gereden,zag er heel leuk uit ,je mocht er de olifanten aanraken.
Alleen was de prijs zo belachhelijk dat we het niet gedaan hebben(40 Euro pp).

Daarna verder gereden naar Witsand,en jahoor daar voor het eerst walvissen kunnen spotten in zee!

Daarna gezocht naar een camping,maar het is hier zo uitgestorven(off season)dat alles eigenlijk dicht is.
Ook bij twee lodges die we probeerden was de receptie gewoon dicht.Zo te zien zijn het hier vooral
particuliere vakantiehuizen die nu allemaal niet bewoond zijn.

Gelukkig hebben we toch een lodge voor komende nacht gevonden zodat we ook weer eens in een gewoon bed kunnen slapen.
De prijs viel allezins mee,we hebben een woonkamertje en boven een slaapkamer,een douche en een toilet
en een keukenblok,en ook verwarming!want het is s'avonds toch wel erg fris aan het worden.

Vanmiddag hier lekker nog een tijdje rondgelopen want ook het zitten in de auto begint pijn te doen,
we hebben inmiddels meer dan 4000 km gereden!

Morgen rijden we door naar Gansbaai,waar ik meer toeristische activiteit verwacht.

• 22 Juli 2017 - 19:37

Jolanda:

Zo te lezen vermaken jullie je zeer goed.
    Geweldige ervaring zeg!
    Geniet er samen van
    Veel groetjes van ons

• 24 Juli 2017 - 06:55

Peter:

Walvissen! Hartstikke leuk. Wij hebben vanaag onze eerste ( en misschien wel enige) grisli met twee cups gezien. Wel op 100 meter maar toch goed gezien. Groeten uit Canada