17 Juli - Reisverslag uit Krugersdeel, Zuid-Afrika van Jeroen Vermeulen - WaarBenJij.nu 17 Juli - Reisverslag uit Krugersdeel, Zuid-Afrika van Jeroen Vermeulen - WaarBenJij.nu

17 Juli

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

20 Juli 2017 | Zuid-Afrika, Krugersdeel

17 juli:Vanmorgen weeer om 5 uur opgestaan op een nette camping,goedkoop 220 Rand,maar ook nogal leeg.
Wel liep er de hele nacht een bewaker rond.
Na een bakkie koffie en een boterham weer op weg naar het Kruger,een half uurtje rijden.
Vervolgens weer papieren invullen en in de rij voor de kassa,om 7 uur reden we naar binnen.

We doorkruisen het Kruger in diverse richtingen in de hoop nog meer dieren te spotten.
Tussen de middag zijn we gestopt in Lower Sabiemeen groot kamp met een restaurant en ook een winkel.

Lekker gegeten uitkijkend over het rivierdal en daarna boodschappen gedaan.
De route verder uitgestippeld langs punten waar grote katten gespot zouden zijn.

Helaas geen luipaarden of cheeta's gezien maar wel weer vele andere dieren.

Uiteindelijk zijn we bij Malelane gate het Kruger uitgereden,dit was dan een week Kruger waar we
ontzettend veel gezien hebben,boven alle verwachtingen.

Nu zijn we op een camping in Barberton ongeveer een uur rijden vanaf Kruger.
De campings zijn over het algemeen netjes maar een beetje ouderwets en vergane glorie.

Morgen gaan we verder op weg naar de kust rijdend om Swaziland heen.

• 20 Juli 2017 - 20:05

Peter:

Heel goed te lezen dat je heel hoge verwachtingen zelfs nog overtroffen zijn.

Groeten Peter