16 Juli - Reisverslag uit Krugersdeel, Zuid-Afrika van Jeroen Vermeulen - WaarBenJij.nu 16 Juli - Reisverslag uit Krugersdeel, Zuid-Afrika van Jeroen Vermeulen - WaarBenJij.nu

16 Juli

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

20 Juli 2017 | Zuid-Afrika, Krugersdeel

16 Juli:Weer om 5 uur opgestaan en na een ha;f uur rijden waren we om half zeven bij de gate van het Kruger park.
File het is zondag en dus druk,bovendien werken ze hier op een gematigde snelheid.
Dus formulieren invullen en betalen kost veel tijd.

Eenmaal binnen was de drukte gauw verdwenen vooral omdat wij toch vooral de zandpaden opduiken.

Hier hebben we de eerste neushoorns gezien,een groepje zeer dicht bij de auto!
Indrukwekkende beesten vooral omdat ze wel heel dichtbij kwamen.

Ook hebben we veel gieren gezien,de dood straalt ervanaf.Ze zitten altijd in dode bomen en meestal in groepjes bijelkaar.

Nu hebben we Kruger weer verlaten en we staan op een camping dicht bij uitgang Numbi gate.
Zelf een potje gekookt en nu even alle dagboeken en foto,s bijwerken.

Morgen nog 1 dag Kruger in de hoop een luipaard te spotten,daarna gaan we op weg naar het zuiden en naar de kust