de Start - Reisverslag uit Waalre, Nederland van Jeroen Vermeulen - WaarBenJij.nu de Start - Reisverslag uit Waalre, Nederland van Jeroen Vermeulen - WaarBenJij.nu

de Start

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

20 Juli 2017 | Nederland, Waalre

10 Juli,Eindelijk is het zover.
De wekker ging al lekker vroeg af zodat we ruim op tijd op Schiphol zouden zijn.
Al voor het inleveren van de bagage moesten we afscheid van elkaar nemen
omdat alleen passagiers in de rij mochten aansluiten.

Na alle controles en taxfree shoppen(sigaretten) zaten we eindelijk om 10 uur in het vliegtuig.
Om 11 uur verlieten we de grond voor een zeer lange zit van 11 uur.
Door het raam hebben we verschillende mooie landschappen kunnen zien zoals bv de Sahara.
Om ongeveer half tien zijn we geland en na het ophalen van de bagage werden we met een busje naar het
hotel vervoerd.
Mooi hotel ...gauw de koffers op de kamer gelegd en daarna naar de bar voor een lekker koud drankje...
Daarna vroeg naar bed want we waren allebij goed moe geworden.

11 Juli,Om half acht opgestaan en allebei lekker ontbeten het was gezellig druk in de eetzaal en de keuze
van eten was enorm uitgebreid.
Om half negen stonden we klaar met onze koffers bij de uitgang en om kwart voor negen verscheen de
auto die ons naar het verhuurbedrijf bracht.

Na het invullen van alle papieren kregen we een zeer uitgebreide uitleg over alles wat er op en aan de auto zat.
Inclusief het in en uitvouwen van de tent op het dak.

Toen zijn we naar een supermarkt gereden en al onze inkopen voor de eerste dagen gedaan.
Supermarkt assortiment en kwaliteit zijn vergelijkbaar met de supermarkten thuis.

Na het instellen van de TomTom op weg gegaan naar het noorden,heel vreemd is dat de zon in het noorden staat.
Een lange rit langs verschillende landschappen,Maarten hield alles in de gaten en dan
vooral de dieren die we onderweg al zagen!

Giraffen, hartenbeest, koedoe, zebra, wrattenzwijnen, impalas, meerkat ( aapje), purperglansspreeuw, mynas
, wevers, widas, babbelaar, heilige ibis, bananeneter, klauwrier, tok, reigers, hagedash ibis en
verschillende roofvogels.

Bij de camping aangekomen bleek deze gesloten te zijn!!!
Wat een pech naar een andere camping gezocht maar die bleek nog twee uur rijden ver te zijn.
Toch maar op weg,maar na een half uur zagen we een verwijzing naar een lodge.
Dus daar ingeboekt en dus kunnen we lekker slapen en morgen vroeg opstann om het Kruger in
te gaan......