De voorbereiding - Reisverslag uit Waalre, Nederland van Jeroen Vermeulen - WaarBenJij.nu De voorbereiding - Reisverslag uit Waalre, Nederland van Jeroen Vermeulen - WaarBenJij.nu

De voorbereiding

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

04 Mei 2017 | Nederland, Waalre

De eerste voorbereidingen zijn begonnen. Alle reisgidsen doorgebladerd, maar niet precies kunnen vinden wat we willen.
Iedere reis heeft mooie dingen maar de dingen die wij interessant daar blijven ze maar 1 á 2 dagen . Wij willen alle natuurgebieden, voor zover mogelijk, bezoeken. Op het verlanglijstje staat oa. Port Elisabeth, Addo Elephant National Park en natuurlijk het Krugerpark. As vrijdag gaan we naar het reisbureau om de reis te plannen en definitief te maken. De eerste afspraken ter voorbereiding zijn al gemaakt. Dinsdag 9 mei injecties halen bij de GGD. Donderdag 18 mei paspoort aanvragen. Het begin is dus gemaakt De foto die toegevoegd is is de 4 wd waar we mee rond willen trekken.

• 03 Juli 2017 - 19:31

Jeroen Vermeulen: